Potykacz reklamowy w codziennym zastosowaniu


Potykacz reklamowy

Szeroko rozumiane systemy prezentacji wizualnej to uniwersalny sposób na informowanie potencjalnych klientów czy interesantów o najistotniejszych sprawach dotyczących funkcjonowania placówki lub firmy. Mają one szereg zastosowań oraz dzielą się na różne kategorie. Gabloty wewnętrzne często wykorzystywane są w pomieszczeniach użyteczności publicznej – bankach, urzędach, szkołach czy hotelach. Za przeszkleniem wywiesza się niezbędne informacje dotyczące funkcjonowania placówki. Jeśli jest to hotel, to prezentuje się liczne ulotki lokalnych sklepów czy atrakcji turystycznych. W urzędach pocztowych można za szkłem zapoznać się z zasadami nadawania paczek i przesyłek, a na dworcach – z rozkładem jazdy pojazdów.

Innym często spotykanym przykładem systemów prezentacji wizualnej są standy. Inna nazwa, której często się używa to potykacz reklamowy (sprawdź na: https://topexpo.pl/potykacze-reklamowe-c-2_12.html). Opcja ta przypomina w swojej konstrukcji literę „A”. Obie ścianki nachylone są ku górnemu wierzchołkowi, podpierają się z kolei na solidnych nóżkach. Niektóre warianty mają specjalne wzmocnienie poprzeczne, inne z kolei nie stabilność utrzymują przez wzgląd na mniejszą masę całkowitą. Oczywiście takie potykacze reklamowe momentalnie kojarzymy z kawiarniami czy restauracjami. Najczęściej stoją one przed lokalem, zachęcając klientów do wstąpienia na kawę czy obiad. Możemy zdecydować się na modele z powierzchnią, po której da się pisać kredą lub rozwiązania dostosowane do przyczepiania kartek papieru – w zależności od potrzeb oraz preferencji. 

Potykacz reklamowy a względy estetyczne

W kwestii wybierania systemów prezentacji wizualnej dostosowanych do swoich indywidualnych potrzeb warto rzucić nieco światło na kwestię ich estetyki. Element ten często wydaje się pomijany przez klientów, jako że przecież rozwiązania te powinny być neutralne wizualnie, aby nie odwracać uwagi od faktycznych reklam czy informacji. Z jednej strony jest to prawda. Potykacz reklamowy służy do prezentacji określonych treści. Warto jednak zwrócić uwagę kwestię masywności. Niektóre rozwiązania tego typu są zauważalnie masywniejsze od innych. Oczywiście wiąże się to również z tym, jakie materiały zostały wykorzystane do produkcji. Jeśli jednak zależy nam na nieco większej subtelności w tej dziecinie, to warto mieć na względzie ten aspekt podczas dokonywania decyzji zakupowej.

Gabloty wewnętrzne – zastosowanie

Jeśli natomiast chodzi o taką opcję, jak gabloty wewnętrzne (sprawdź na: https://topexpo.pl/gabloty-informacyjne-c-1_13.html), to tutaj sprawa jest nieco prostsza. Szybko się przekonamy, że w przypadku tych systemów nie ma większego problemu z ich wyglądem. Znaczna większość producentów dba o to, aby były one maksymalnie funkcjonalne.

Z czego wynika przywiązanie do kwestii estetycznych? Zarówno potykacze, jak i gabloty w codziennym zastosowaniu muszą być widoczne i czytelne. Nie tylko chodzi tutaj o zadbanie o czytelność samych komunikatów. Osoby widzące systemy wystawiennicze momentalnie muszą wiedzieć, że znajdą tam potrzebne informacje. Nikt nie chce się zastanawiać nad tym, dlaczego potykacz reklamowy stoi przed lokalem. Momentalnie powinniśmy skojarzyć go z formą promocji restauracji czy kawiarni. I estetyka oraz odpowiednie względy wizualne mają tutaj kluczowe znaczenie. Zanim bowiem dostrzeże się napis na potykaczy czy za przeszkleniem gabloty, trzeba zauważyć sam system wystawienniczy.  Więcej o potykaczach reklamowych przeczytasz na: https://digilife.pl/potykacze-reklamowe-rodzaje-i-zastosowanie/


Oceń: Potykacz reklamowy w codziennym zastosowaniu

Średnia ocena:4.92 Liczba ocen:15