UWAGA! Dołącz do nowej grupy Pyrzyce - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Nowa kampania PZU i Policji „Mistrzu, zwolnij” – apel do kierowców o ostrożność na drogach

Albert Latanowicz

Albert Latanowicz


W dniu 2 września zainaugurowano ogólnopolską kampanię „Mistrzu, zwolnij”, która ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach. W ramach projektu, instytucje takie jak PZU oraz Policja wspólnie apelują do kierowców o rozwagę i przestrzeganie zasad ruchu drogowego. Statystyki pokazują, że mimo postępów, wciąż zbyt wielu kierowców przekracza dozwoloną prędkość, co prowadzi do tragicznych wypadków. Celem kampanii jest zmniejszenie liczby wypadków oraz podniesienie świadomości na temat skutków brawurowej jazdy.

„Mistrzu, zwolnij” jest kontynuacją wcześniejszej kampanii „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, która przed laty odnosiła znaczące sukcesy. Ponad 21 000 wypadków drogowych oraz blisko 1 900 ofiar śmiertelnych w ubiegłym roku to alarmująca statystyka, która skłoniła do podjęcia działań prewencyjnych. Jak twierdzi przedstawiciel PZU, Tomasz Tarkowski, kluczowe jest, aby kierowcy zdali sobie sprawę z potencjalnych zagrożeń i niebezpiecznych sytuacji na drogach, które mogą wynikać z nadmiernej pewności siebie.

W ramach kampanii przygotowano szereg działań edukacyjnych, w tym milion naklejek z motywem „Mistrzu, zwolnij”, które będą rozdawane kierowcom przez Policję oraz pracowników PZU. Celem tych akcji jest zachęcenie do zmiany postaw oraz przypomnienie, jak ważne jest przestrzeganie przepisów drogowych. Dodatkowo, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojawią się billboardy, a w Warszawie będzie jeździć auto, które będzie poruszało się z dozwoloną prędkością, mające na celu uświadomienie kierowców o znaczeniu zachowania bezpieczeństwa na drogach.

Źródło: Policja Pyrzyce


Oceń: Nowa kampania PZU i Policji „Mistrzu, zwolnij” – apel do kierowców o ostrożność na drogach

Średnia ocena:4.93 Liczba ocen:18


Zobacz Także